مدیریت پروژه فناوری اطلاعات

این صفحه به منظور درج فعالیت های گروه شماره ی ۱۰ درس مدیریت پروژه فناوری اطلاعات (ارائه شده در دانشکده ی کامپیوتر دانشگاه شریف) تشکیل شده است.

مدیریت پروژه فناوری اطلاعات

این صفحه به منظور درج فعالیت های گروه شماره ی ۱۰ درس مدیریت پروژه فناوری اطلاعات (ارائه شده در دانشکده ی کامپیوتر دانشگاه شریف) تشکیل شده است.

طبقه بندی موضوعی
به نام خدا

این گروه به منظور انجام بهتر فعالیت های درسی درس مدیریت پروژه ی فناوری اطلاعات،ارائه شده در دانشکده کامپیوتر دانشگاه شریف ، در ترم پاییز ۹۶-۹۵ تشکیل شده است.

اساسنامه ی گروه به شرح زیر است:

ماده ی اول : هدف گروه

هدف اصلی گروه انجام گروهی تمارین مطرح شده در کلاس درسی توسط استاد درس با مشارکت تمام اعضای گروه به منظور یادگیری بهتر مفاهیم مطرح شده در طول ترم است.

ماده ی دوم : مدت فعالیت ضخیم

این گروه تا آخر ترم پاییز ۹۶-۹۵ به فعالیت های خود ادامه میدهد و تمام اعضای گروه نیز موظف اند فعالیت های گروه مشارکت داشته باشند.


ماده ی سوم : وظایف عضو گروه

۱- به منظور پیگیری فعالیت های گروه و اعضا در رابطه با تمرین ها و فعالیت های  مشخص شده، به صورت هفتگی یا دوهفته یکبار جلسه ی گروهی تشکیل میشود لذا تمامی اعضای گروه موظفند در جلسه تعیین شده شرکت داشته باشند.

۲- در جلساتی که با توافق آرای اکثریت اعضای گروه تشکیل شده است، هر عضو ملزم به مشارکت فعال دارد و موظف است مسئولیتی که برای جلسه بعدی برعهده میگیرد را انجام دهد.

۳-به منظور پیگیری شفاف تر و بهتر گروه و مدرس درس از فعالیت های اعضا ،تمامی اعضای گروه موظفند برای خود یک صفحه ی شخصی تشکیل دهند و آنرا نسبت به فعالیت های فردی خود در راستای اهداف گروه به روز نگه دارند.



ماده چهارم : تخلفات

۱- هر عضو گروه موظف است در جلسات گروهی شرکت داشته باشد.در غیر اینصورت در صورت لزوم باید مدیر گروه را قبل از برگزاری جلسه باخبر کند و اجازه ی او  را اخذ کند.غیبت بیشتر از دو جلسه در جلسات گروهی باعث اخراج از گروه میشود.

۲- هر فرد در صورت عدم به هنگام سازی صفحه ی خود نسبت به فعالیت هایش از گروه اخراج میشود.

۳-هر فرد موظف است فعالیت های مربوط به تمرین های گروهی که توسط مدرس درس مطرح شده است را ابتدا به صورت مستقل انجام دهد.در صورت کم کاری یک عضو گروه بنا به صلاحدید دیگر اعضا در رابطه با او تصمیم گیری میشود.